„Nuėjau į rytinį jogos užsiėmimą po milžinišku mėlynuoju banginiu Gamtos istorijos muziejaus salėje ir buvo nerealu matyti, kad jis toks ramus“ – Tilly Alexander.

Yra labai mažai dalykų, dėl kurių esu pasiruošęs keltis iš lovos sekmadienį prieš 8 val.: Kalėdos, taip; skrydis, galbūt. Bet asmeninė mankštos klasė?

Paprastai riebalų tikimybė. Tačiau sekmadienio ryto jogos sesija, surengta viename lankomiausių JK muziejų prieš jam atsiveriant pasauliui, yra pakankamai ypatinga, kad mane suviliotų. Ir kai dalyvavau, aš tikrai sakau: joga Gamtos istorijos muziejuje verta trauktis iš po antklodžių.

Nuėjau į jogos užsiėmimą Gamtos istorijos muziejuje – ir tai buvo nuostabu

Tą rytą pabudęs apie 6.30 val., mano jausmai, žinoma, buvo labiau prieštaringi. Šeštadienio vakarą buvo išgerta daugiau nei planuota. „Ar negalite eiti kitą kartą?“ įkalbinėjo mano namų vakarėlio kompanionus, papildydama taurę.

SKAITYTI DAUGIAU:„Pirmą kartą per daugelį metų nuvykau į Wilko ir ten buvo mažiau chaotiška nei Poundland, bet ne taip pigu“

Bet aš negalėjau. Rengiamas bendradarbiaujant su Walthamstow jogos, pilateso ir barre studija Į rytus nuo Edeno Gamtos istorijos muziejuje vykstančios jogos sesijos, kurių kėlimas ir švytėjimas yra retas, vyksta tik kartą per septynias savaites.

Eidamas į Gamtos istorijos muziejų su savo jogos kilimėliu pasijutau keistai

Sąvoka daryti šunį žemyn įprastoje didingo Viktorijos laikų muziejaus aplinkoje taip pat buvo pakankamai tabu, kad būtų įdomu. Taigi, papūtęs, bet nusiteikęs, įlindau pro Pietų Kensingtono muziejaus kaltinės geležies vartus arti 8 ryto ir nustebau, kad mano rožinis jogos kilimėlis nesukėlė jokių klausimų iš apsaugininko.

Šis neatsargumas buvo prasmingas, kai įžengęs pro didžiules oranžinių ir pilkų plytų pastato ąžuolines duris su dramatišku girgždėjimu pastebėjau septyniasdešimt keistų žmonių, jau sėdinčių ant išklotų kilimėlių. Ant tolimųjų akmeninių Hintze Hall laiptų instruktorius jau kreipėsi į minią, todėl aš paskubomis atsisėdau šalia taksidermija žirafos ir jos skeleto partnerio.

Mano kairėje buvo dvi žirafos

Grupė buvo didesnė, nei tikėjausi, bet gerai išsklaidyti garsiakalbiai kartu su didžiule atriumo natūralia akustika užtikrino, kad vis tiek girdėjau kiekvieną žodį. Kai intonavome savo pirmąjį aidintį „Omų“ rinkinį, pagalvojau: „Oho, Gamtos istorijos muziejus tam skirtas“. Ir viskas tik gerėjo.

Įžanginė meditacija užleido vietą klasikinių jogos pozų ciklui, kurio pasirinkimo galimybės buvo skirtos pradedantiesiems ir pažengusiems tarp mūsų (ne aš), o ant laiptų demonstravo instruktoriaus pagalbininkas. Buvome nuolat skatinami atsižvelgti į unikalius muziejaus ypatumus; Pagrindinis iš jų buvo milžiniškas mėlynojo banginio skeletas, kabantis skliautuotoje salėje.

Klasė vyksta po liūdnai pagarsėjusiu banginio skeletu

Kadangi prieš uždarymą nelankiau jogos užsiėmimų ne miegamajame, supratau, kad mano forma tikriausiai bloga, bet tikėjausi išvengti pataisos dėl klasės dydžio. Deja, nors ir geriausia, man tai nepavyko. Kitas pagalbininkas patruliavo per kilimėlius ir tinkamai nukreipė mane link geresnės tilto pozos.

Pati joga truko kiek mažiau nei valandą, tris kartus ilgiau nei mano įprasti greiti Joga su Adriene užsiėmimai – tačiau man buvo daug lengviau susikaupti ir jaučiausi pagyvėjusi, nepaisant ankstyvos pradžios. Tada atėjo mano visų laikų mėgstamiausia dalis: garso vonia.

Man pavyko pačiam nusifotografuoti pagrindinėje salėje

Gavę nurodymus apsivilkti šiltesnius sluoksnius, atsigulėme ir užsimerkėme, kai aplink mus aidėjo gongai. Nepaisant centrinės Londono vietos, ankstų sekmadienio rytą beveik nesigirdėjo eismo triukšmo iš lauko. Kai virpesiai užpildė orą, jaučiausi taip nusiraminusi, kad galėjau užmigti – čia pat ant vieno iš didžiausių JK muziejų grindų.

SKAITYTI DAUGIAU: „Nuėjau į keisčiausią Londono muziejų, kad pamatyčiau milžinišką vėplio iškamšą ir jis tikrai buvo toks didelis, kaip MINI“

Deja, šlovingai atpalaiduojantys aidai nutilo netrukus po 9.15 val., bet vis tiek buvo smagiau. Kaip paaiškino Hintze Hall, dalyviams buvo pasakyta, kad galime čia malūnuoti arba eiti į kavinę, parduotuvę ir Metų laukinės gamtos fotografo parodą (į kurią bilietai paprastai kainuoja nuo 15,50 GBP), kol likusi muziejaus dalis oficialiai atidaryta 10 val.

Tik netrukus po atidarymo ir jau buvo pilna žmonių

Kelias minutes pabuvau ramiame atriume, šokiruota, kad jis toks tuščias, kad net nufotografavau tik mane ir garsųjį banginį. Kai po keturiasdešimties minučių vėl išlindau iš nuotraukų galerijos (beje, puiku), pro duris jau veržėsi lankytojai. Taigi, taip, buvo 100 procentų verta ankstyvo pabudimo.

Bilietai į jogą Gamtos istorijos muziejuje su East of Eden kainuoja 31,50 GBP NHM nariams arba 35 GBP ne nariams – daugiau informacijos arba užsisakyti čia. Peržiūrėkite kitas East of Eden klases ir kitus pasiūlymus čia.

MPW Londono kepsnių restoranas ir „The Shard View“.

3 patiekalai ir kokteilis 2 asmenims – iki 52% nuolaida

Inamo Covent Garden arba Soho

Neribotas sušių ir azijietiškų ispaniškų užkandžių – vėlyvųjų pusryčių ar vakarienės variantų – iki 72% nuolaida

Sekmadienio pietūs 5 * Andaz viešbutyje, Liverpool gatvėje

Tik 29 GBP dviems žmonėms, įskaitant taurę prosecco – iki 46% nuolaida

Daugiau Londono restoranų ir popietės arbatos pasiūlymų rasite čia.

Šiame straipsnyje yra filialų nuorodų, todėl galime gauti komisinius už bet kokius iš jo sugeneruotus pardavimus.Sužinokite daugiau

Ar yra istorija, jūsų manymu, turėtume papasakoti? Jei taip, rašykite el whatson@mylondon.news arba pas tilly.alexander@reachplc.com

Norite daugiau iš „MyLondon“? Prisiregistruokite prie mūsų kasdienių informacinių biuletenių, kad gautumėte naujausius ir geriausius iš viso Londono čia.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas.