Ką tik išvykau į didžiausią savo gyvenimo kelionę

BPrieš prasidedant pandemijai, žmogus smarkiai pajuto, kad pasaulis tapo mažesnis – kad visos gražios vietos, tokios kaip nacionaliniai parkai, gyvybingi miestai ir idiliški paplūdimiai, buvo užvaldytos. Būtent šis jausmas paskatino mus sukurti „Tai vis dar didelis pasaulis“ – mūsų serialą apie neįvertintas vietas. Ir tai jausmas, kuris sugrįžo visa jėga, kai kelionės vėl įsibėgėjo. Tačiau vis dar yra vietų, kurios lieka nepastebėtos, o kai kurios iš tų vietų yra tokios neįtikėtinai didelės, taip nutolusios nuo įprastų turistinių takelių, kad sunku įsivaizduoti, kad jos kada nors būtų perpildytos.

Tokios vietos įkvėptas nuostabos jausmas buvo toks jausmas, kuris persmelkė mano neseniai vykusią kelionę Bajos pusiasalyje, kuri yra viena geriausių kada nors vykusių kelionių. Pakeliui pasinersite į dramatiškus dykumos kraštovaizdžius, apžiūrėsite kalnus, kai jie pasineria į jūrą, ilsėsitės palmėmis apsodintuose oazių miestuose ir stebėsitės jūros gyvybe, kurią taip lengva pamatyti vietoje, kurią Jacques’as Kusto kažkada vadino pasauliu. akvariumas. Geriausia, kad niekuomet nesijausite tipišku turistu įprastoje kelionėje.

Tai maždaug 20 valandų kelio automobiliu nuo Todos Santos, kur aš gyvenau, iki JAV sienos nepriekaištingai prižiūrimu dviejų juostų greitkeliu, kuris zigzagais driekiasi pirmyn ir atgal per pusiasalį.

Tačiau tai nėra važiavimas, kurio norisi vienas – ne dėl saugumo, o dėl to, kad yra ilgų ruožų, ir aš pastebėjau, kad nusivylimas tuo, kaip nuotraukose niekada neužfiksuojamas visiškas gamtos nuostabumas, kyla dėl to, kad žmogus gali pasidalyti tavo nuostaba. . Taigi, pora draugų atskrido prisijungti prie manęs.

Kelionė į Cape oro uostą ir iš jo yra vienas iš nedaugelio paėmimo į oro uostą, kurį neprieštaraujate – plaukiate per dykumą, apibarstytą kaktusais, eidami tuščiu paplūdimiu po tuščio paplūdimio, išgelbėdami retkarčiais namą, dėl kurio susimąstote, kas ten gyvena ir kaip. Po paėmimo Todos naujokams buvo greitas 24 valandų skonis – pietūs Barracuda Cantina (geriausios kada nors valgytos krevečių tacos ir margaritos rozmarino šakelės yra toks malonus posūkis), o po to – maudynės Cerritos. Paplūdimys, dubenys iš Noah Mis Amores ir sausainiai bei grietininiai ledai iš La Playita (slaptas geriausių visų laikų sausainių ir grietininių ledų ingredientas? Cinamonas). Ryte pusryčiai Jazamango kavinėje ir kepinių paėmimas iš Doce Cuarenta kavinės.

Pirmoji kelionės dalis buvo septynių valandų kelionė į Mulegé, oazės miestą prie Korteso jūros. Kelias eina į šiaurės rytus nuo Todos Santos iki La Paso – ruožą, kurį daugybę kartų įveikiau, norėdamas aplankyti Playa Balandra, plaukti su banginių rykliais arba aplankyti Isla Espirito Santo. Šį kartą mes tik pravažiavome, o už La Paso greitkelis užsikabina atgal į centrinį slėnį, o tada vėl kirto į rytus ir vingiuoja per pakrantės kalnus, kol iškyla į Loreto įlanką ir jos salas.

71877458

Moteris ilsisi smėlio paplūdimyje saloje Conception Bay, Baja California, Meksika.

Tomas Bolas

Korteso jūros (arba Kalifornijos įlankos) salos nepanašios į visas, kurias aš kada nors mačiau. Tai atšiaurios ir nesvetingos išvaizdos, rausvai rudos uolos, kontrastuojančios su jūros mėlynumu. Jachtų ir chartijų pasaulyje šis regionas yra vienas iš nepaaiškinamai „įperkamų“, nepaisant neprilygstamo grožio ir gausios jūros gyvybės. Yra orkų, mėlynųjų banginių, kuprotųjų banginių, ruonių, banginių ryklių ir kt.

Loretas, mėlynųjų banginių stebėjimo taškas, yra puikus maždaug 20 000 gyventojų turintis miestas, kuriame gausu restoranų ir didelių viešbučių – paskutinė tokia vieta iki Ensenados, taigi, jei tai didesnis jūsų greitis, praleiskite naktį. Sustojome papietauti ir vidutiniškai pavalgę (vienintelis vidutiniškas valgis per visą kelionę) patraukėme į atviruko vertus Bahia Concepcion paplūdimius, esančius į pietus nuo Mulegé.

Žvelgiant į pusiasalio žemėlapį, įlanka / Bahia atrodo kaip plauko folikulo skilimas pakrantės paviršiuje, slenkantis žemyn ir tiesiai aukštyn. Realiame gyvenime tai smėlėtų paplūdimių su skaidriu vandeniu, kurį skaido kalnai, serija, iš kurių atsiveria daugiau salų. Mes patraukėme paplaukioti Playa el Requesin – paplūdimio nerijoje, sujungtoje su sala, ir aš atėjau į vieną iš kelių šios kelionės epizodų – žmonės su kemperiais ir stovyklautojais tai suprato. Keletas jų, įskaitant vieną, panašų į oregono taku dengtą vagoną, buvo išrikiuoti čia esančiame paplūdimyje. Nors aš tiksėjau laikrodį, kad galėčiau patekti į kitą miestą, kad galėčiau patekti į kitą kelionės dalį ir panašiai, šie žmonės savo tempu važinėjosi su aplinka, kurioje žmonės išleidžia tikrus turtus, kad galėtų eiti miegoti ir pabusti iki. (Kitas geras paplūdimys, kuriame galima sustoti, yra Playa el Coyote.)

Mulegé yra dar apie 40 minučių į šiaurę ir driekiasi Río Santa Rosalía žiotyse. Užsisakėme apartamentus „Clementine’s“, nakvynės su pusryčiais namuose, kuriuose yra viskas, ko jums reikia, ir nieko daugiau (tai buvo tobula). Regione, kuriame dažnai susidurdavau su vietomis, kurios pranoksta mano apibūdinimo sugebėjimus, Mulegé yra viena unikaliausių. Nešvarūs keliai staigiai nukrenta nuo greitkelio, vedančio prie namų ir užeigų, įsiterpusių į palmes ant purvo ir žvyrkelių palei upę. Architektūra svyravo nuo tradicinės meksikietiškos iki tam tikros amžiaus vidurio Meksikos ir Japonijos sintezės iki Kolumbijos finansų. Žmones nebuvo lengviau sutalpinti – pensininkus, hipius, žvejus ir tiesiog pro šalį važiuojančius. Griebėmės taco ir alaus „Jungle Jim’s“, skardiniais stogais, puošiančiame Karibų jūros paplūdimio miestelių namelius, o tada, žinodami apie ankstyvą kitos dienos pradžią ir pajutę ilgą dieną už nugaros, apalpome.

San Ignacio, Baja California Sur, Meksika.

Džonas Elkas

Išvykome tamsoje, kopdami atgal į kalnus, o paskui pakrante per buvusį kasybos miestelį Santa Rosalía. Kai išvažiavome iš miesto ir jo pramoninio pakraščio, saulė kilo virš įlankos – įspūdinga mirganti migla. Mes lenktyniavome, kad patektume į centrinę oazę San Ignacio, kur 8:30 užsiregistravome su Kuyima, kelionių organizatoriumi, kuris nuves mus į pakrantės Ignacio lagūną stebėti banginių. San Ignacio mieste yra kažkas keisto. Valstijose esu įpratęs, kad palmės formuoja tvarkingas eiles palei bulvarus tokiose vietose kaip Los Andželas ir Majamis, tačiau čia keliai atrodė išraižyti iš tankaus ir laukinio palmių miško. Miestas suformuotas aplink nesugadintą zokalą, kuriame dominuoja vaizdinga XVIII a. misijos bažnyčia, ir yra 45 minutės kelio automobiliu nuo lagūnos, kurioje vyksta pilkųjų banginių stebėjimas.

Yra trys pagrindinės sritys, kuriose galima pamatyti pilkuosius banginius Baja: Magdalena, San Ignacio ir Ojo de Liebre. Šios trys pakrantės zonos yra populiariausia vieta šiems pilkiesiems ir baltiesiems (baltiesiems, atsirandantiems iš parazitų) stebuklų žiemos mėnesiais, poruotis ir gimdyti. Atvykstant čia nuostabu yra tai, kad šie iki 49 pėdų užaugantys begemotai tampa „draugiški“ ir kils kartu su valtimis ir net mėgausis subraižyti! Daugumą banginių stebėjimo patirties turėjau daug sėdėti, laukti ir įsitempti. Čia, mariose, ne tik vienu metu pastebėjote daugybę banginių (galų gale nustojate juos rodyti, nes jų yra tiek daug), bet ir kuo arčiau pamatėte, kokie jie didingi. Taip pat galite būti apipurkšti į veidą iš jų prapūtimo angos, kai jie iškyla šalia jūsų, kaip tai padarė mano draugas.

Pilkojo banginio veršelis San Ignacio lagūnoje, Baja California Sur.

Džefas Footas

Po 90 minučių ant vandens grįžtate į krantą ir atgal į San Ignacio. Kita mūsų poilsio vieta buvo Bahia de Los Angeles, maždaug keturios su puse valandos kelio. Vienas dalykas, į kurį reikia atkreipti dėmesį, yra tai, kad kas porą valandų šiame važiavime yra kariniai patikros punktai, kuriuose jie paklaus jūsų, iš kur atvykstate ir kur einate, ir jie apieško jūsų automobilį. Kartais tai bus tik paviršutiniškas apsižvalgymas, kartais labai kruopštus.

Bahia de Los Angeles yra aplinkkelis nuo pagrindinio greitkelio, bet tai vaizdingas pusiaukelėje tarp San Ignacio ir mūsų paskutinės stotelės Meksikoje, Valle de Guadalupe vyno regione. Bahia grįžta į Korteso jūrą ir dauguma čia atvyksta žvejoti ar užsiimti vandens sportu. Maniau, kad saulėtekiai ir saulėlydžiai Todos Santos mieste yra gana ypatingi, bet kai nusileidome į miestą, išsidėsčiusį palei kranto liniją saulėlydžio metu, turėjau pripažinti, ką man dažnai sakydavo draugas meksikietis, plaukiojantis Korteso jūra. šioje pusėje yra geriausias saulėtekis ir saulėlydis. Nakvojome Los Vientos viešbutyje, kuris iš kelio atrodo beveik kaip hacienda, bet viduje yra gana modernus, o paplūdimyje yra baseinas ir restoranas. (Šaldytos margaritos buvo mirtinai geros, o ypatingas tą vakarą buvo šlepetės omaras, puikiai pravardžiuojamas jūros tarakonu.) Kitą rytą pusryčiavome kavinėje „Siete Filos Cafe“, kurios meniu ir kokybė būtų puiki vieta. sėkmės madingoje vietoje, pavyzdžiui, Venecijos paplūdimyje, tačiau čia jis buvo toks, ką daugelis laikytų niekur.

Po kelių dienų kelionės dykumos keliais su ilgais ruožais su keliais dideliais sustojimais gali tapti monotoniškos, todėl bijojau, kad man teks vaidinti linksmintojos vaidmenį, kai išvyksime iš Bahia de Los Andželo devynioms valandoms. važiuoti į vyno šalį. Tačiau vizualiai tai buvo labiausiai įtraukiantis segmentas.

5 greitkelis čia yra gryna drama. Yra ruožų, kur kalnai ir jų kojos yra tokios karikatūriškos, kad išplaukia iš Thomaso Harto Bentono paveikslo, ir kitų, kur atrodo, kad jie sudaryti iš milijonų palaidų uolų ir krenta į bangų dėmėtą jūrą. Įlankelėse ir kyšuliuose išnyra pavieniai namai ar betoninių vilų sankaupos – vietos, kur įsivaizduoju, kad galėčiau išnykti iš pasaulio, jei būčiau surengtas nusikaltimui.

Pirmas didelis miestas, į kurį pateksite, yra San Felipe. Nors, kai pravažiavome, buvo tylu ir tuščia, jame buvo daug restoranų ir pakrantėje driekėsi „Honky-tonk“ lentų takai Tybee saloje arba Rehoboth.

Iš San Felipe grįžtate į pusiasalio centrą, o priartėjus prie Gvadalupės slėnio, žemė vėl virsta žaliuojančia ganykla su miniatiūriniais kalnais, kurie atrodo kaip ledinukas su akmenukais. Galbūt visa tai buvo vairavimas, bet mane užbūrė mylios rančos tvoros, pagamintos tik iš kreivų lazdelių.

Tada įeisite į Ensenadą, populiarų paplūdimio miestelį, tik valandą ir persikelsite į pietus nuo San Diego, prieš įeidami į Valle de Guadalupe. Pagrindinis Meksikos vyno regionas vis dar auga, todėl, nors yra patrauklių atskirų vynuogynų, yra pramoniškai atrodančių kišenių ir vietovių, kuriose plėtra įvyko be tam tikro regiono planavimo. Mes praleidome naktį Contemplación Boutique Hotel – ekologiškame viešbutyje su vilomis, iš kurių atsiveria vaizdas į kraštovaizdį. Dviejų miegamųjų vila, kurią gavome, kainavo maždaug 450 USD trims žmonėms, o tai, atsižvelgiant į langų vaizdą nuo grindų iki lubų ir bendrą viešbučio komfortą, buvo to verta. Nors viešbutyje yra baras ir restoranas, norėjome užbaigti kelionę kažkuo ypatingu, bet ne per daug įmantriu, todėl užsisakėme staliuką Bruma Wine Garden – ramesniame garsiojo restorano „Fauna“, esančio Brumos teritorijoje. vyninė. Aplinka panaši į miško pasaką: lauko valgomasis su šviesiais medžiais, formuojančiais baldakimą virš ilgų valgomojo stalų. Galite pamanyti, kad atvykote į vestuves. O meniu su nuotykių kupinomis picomis ir šviežiomis jūros gėrybėmis atitinka aplinką.

Paskutinis kelionės etapas yra trumpiausias, bet ir labiausiai apmokestinamas, nes reikia kirsti sieną atgal į JAV. Kartais pasiseka ir linija juda greitai. Mūsų atveju problema, einanti per Tichuaną, buvo ne tiek eilės ilgis, kiek tai, kaip patekti į ją, nes buvo išmesti klaidinantys ženklai ir laikinos įspėjimo juostos, nukreipiančios eismą. Tačiau pervažiavus mane visada stebina, kaip arti yra San Diegas ir kaip greitai pervažiavęs galiu patraukti į-iš-išeiti.

Kramtydamas savo mėsainį, padažas visur, ir galvojau tik apie tai, kaip džiaugiuosi, kad kitais metais vėl važiuosiu, nes tiek daug nepamačiau ir nepadariau. Galbūt net išsinuomosiu RV.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas.