Giliai mėlyno, didžiausio pasaulyje didžiojo baltojo ryklio, istorija

Deep Blue shark

Didieji baltieji rykliai yra didžiausi vandenynų plėšrūnai. Tai didžiausia plėšri žuvis pasaulyje, žinoma dėl savo greičio ir jėgos. Vidutiniškai jie pasiekia 15 pėdų ilgį. Tačiau kai kurie yra daug, daug didesni.

Deep Blue yra vienas iš tokių ryklių – manoma, kad ši baltoji patelė yra didžiausia pasaulyje. Ji yra maždaug 20 pėdų ilgio ir sveria daugiau nei 5500 svarų. Manoma, kad jai daugiau nei 50 metų.

Mauricio Hoyos Padilla, ryklių ekspertas ir tyrinėtojas, buvo pirmasis žmogus, sutikęs Deep Blue.

Didžiausio baltojo ryklio atradimas

Buvo 2013 m. lapkritis, o Hoyos Padilla ir tyrėjų komanda stengėsi susekti didžiuosius baltuosius ryklius, medžiojančius dramblius ruonius prie Gvadalupės salos pakrantės – nedidelės vulkaninės salos, esančios maždaug 160 mylių nuo Baja California, kuri garsėja savo gausia populiacija. baltieji.

Filmuota medžiaga, kurioje ji buvo atrasta, pirmą kartą buvo parodyta 2014 m. kaip Ryklių savaitės dokumentinio filmo parkas.

Giliai mėlyna buvo pastebėta 2019 m., vaišinantis banginio lavonu.
Mauricio Hoyos Padilla

„Mes ieškojome ryklio, kad galėtume nustatyti atsakiklį ir sekti jį specialiu Woods Hole okeanografijos instituto įrenginiu, žinomu kaip ryklio kamera“, – pasakojo Hoyos Padilla. Newsweek. „Šis prietaisas gali gauti rodmenis apie greitį, gylį, orientaciją, topografiją ir turi 6 kameras, sumontuotas daugiausia priekinėje dalyje.

„Staiga ši didžiulė patelė pralindo po valtimi ir mus nustebino jos dydis. Bandėme ją pažymėti, bet antgalis tinkamai neveikė ir turėjome įšokti į motininę valtį, kad ją pataisytume.

Kol komandos stengėsi taisyti autonominę povandeninę transporto priemonę (AUV), milžiniškas ryklys dingo ir sėlino po netoliese esančia ekoturizmo valtimi.

Giliai mėlynas ryklys
Manoma, kad giliai mėlyna yra 20 pėdų ilgio.
Mauricio Hoyos Padilla

„Praėjus kelioms minutėms po to, kai ji grįžo į mūsų slidinėjimo trasą, mes sugebėjome nustatyti atsakiklį, kuris siųstų signalą AUV, ir mes pradėjome trasą. Gavome nuostabią Deep Blue filmuotą medžiagą arti dugno, pasinaudodami jos tamsumu. nugaros pigmentacija, kad užmaskuotų dugno spalvą“, – sakė jis.

„Mes taip pat gavome nuostabią kitų ryklių sąveiką su AUV ir šios informacijos dėka galėjome parašyti mokslinį straipsnį apie baltąjį ryklį, pirmą kartą užpuolusį potencialų grobį giliuose vandenyse.

Nors „Deep Blue“ pirmą kartą buvo atrasta 2013 m., ji išgarsėjo tik 2015 m., Kai Hoyos Padilla „Facebook“ paskelbė vaizdo įrašą, kuriame plaukioja „Deep Blue“. Vaizdo įrašas išplito ir ryklys tapo žinomas kaip didžiausias didysis baltasis ryklys pasaulyje.

Kitas DEEP BLUE !!!! (Prašome perskaityti žemiau apie mūsų lėšų rinkimo kampaniją) Kitas DEEP BLUE!!!!

„Deep Blue“ filmuota medžiaga buvo paskelbta tyrėjų „Facebook“ puslapyje

Kur dabar yra Deep Blue?

Hoyos Padilla teigė, kad jis ir jo tyrimų grupė nematė Deep Blue nuo tada, kai ji buvo pirmą kartą atrasta. Tačiau ją pastebėjo kiti žmonės.

2019 m. ji buvo pastebėta vaišinanti banginio skerdiena prie Havajų krantų, o „National Geographic“ filmavo dokumentinį filmą. Tais pačiais metais nardytoja ir gamtosaugininkė Ocean Ramsey paskelbė filmuotą medžiagą, kurioje ji plaukioja su didžiuliu rykliu ir liečia jį, anot jos, Deep Blue, o tai pasmerkė daug ryklių tyrinėtojų.

Giliai mėlynas ryklys
Mauricio Hoyos Padilla (nuotraukoje) yra žmogus, atradęs Deep Blue.
Mauricio Hoyos Padilla

Didieji baltieji rykliai yra viena iš labiausiai intriguojančių rūšių tyrinėjimus. Nepagaunamos ir nykstančios rūšys vis dar slepia daug paslapčių, kurias bando išsiaiškinti tyrinėtojai, tokie kaip Hoyos Padilla.

Hoyos Padilla teigė, kad mokslininkai nuolat atranda naujų dalykų apie rūšį. „Ką tik paskelbėme du labai įdomius straipsnius apie baltųjų ryklių bendravimą su dideliais kalmarais ir straipsnį apie baltųjų ryklių socialinį elgesį, apie ką niekas nežinojo apie jų sąveiką“, – sakė jis.

Giliai mėlynas ryklys
Manoma, kad Deep Blue yra daugiau nei 50 metų. Ji yra didžiausias žinomas ryklys pasaulyje.
Mauricio Hoyos Padilla

„Be to, antrame dokumentiniame filme pirmą kartą nufilmavome miegančius baltuosius ryklius.

Hoyos Padilla teigė, kad šiuo metu pagrindinis dėmesys skiriamas jauniklių baltųjų ryklių elgesiui ir judėjimo modeliams Gvadalupės saloje, jų sąveikai su kalmarais ir „nėščių patelių buvimui povandeniniu ultragarsu“.

Nors Hoyos Padilla nematė Deep Blue nuo pirmojo susitikimo su ja, jis įtaria, kad tiksliai žino, kur ji leidžia laiką.

„Mes kasmet atliekame tyrimus iš ekoturizmo laivų ir mūsų laivų. Kadangi ji yra didelė patelė, esu tikras, kad ji į Gvadalupės salą atvyksta lapkritį arba gruodį, kai į salą atplaukia dauguma šiaurinių dramblių ruonių“, – sakė jis.

Giliai mėlynas ryklys
Manoma, kad Deep Blue yra didžiausias kada nors rastas didysis baltasis ryklys.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas.